L

Rullgardinernas ögonlock är stängda alldeles för länge nuförtiden, iochmed mitt ekande, tomma schema finns inga måsten, krav eller tider att följa. Triva jag? Borde jag trivas? Kanske en av de studenter som klagat mest över skolans alltför korta koppel, deras sätt att få en att känna sig dålig, respetive bra som ingen annan. De som får en att nudda botten lika fort som de för upp en på rosa moln. På noll-tid. 

Plötsligt känns det som jag saknar alla måsten och krav, jag har ingenting att göra. Jag sover, hela tiden. Är det något fel på mig? Är det sant, att man blir tröttare desto mer man sover? Jag vet inte..

Imorgon skall jag boka flygbiljetter till USA, är på tok för tidigt ute men då har jag ett specifikt datum att längta efter. Det vill jag ha, något att längta efter.

Tro inte att jag är bitter, jag har bara tråkigt på dagarna.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0