L

folk hittar nog inte hit längre, skönt. då kan jag skriva om vad jag vill, dvs. hur jag torterar min man om nätterna i en 90 säng, mina psykiska tankar angående huruvida jag hatar folk i min närhet som inte tycker detsamma som jag, plus att jag inte behöver tänka över det jag skriver.

nu är det ju så att jag i själva verket tänker på vad jag skriver, annars hade ni förmdoligen förväxlat mig med en psykopat. JAG ÄR FÖRVIRRAD nu  i väntans tider. jag vill ha nått nått nått.. vet inte vad.

jaaa, så är det. imorgon skall jag hursomhelst på kräftis och det vill jag ha, en kräftis. det är bra! vi kommer förmoligen konsumera alkohol i stora mängder och sluta med att alla pratar hejvilt i mun på varandra och säger exakt det dem tycker. dem studerna värderar jag högt, äntligen kan folk öppna käften och säga det dem vill ha sagt länge utan att ha agerat. det är nog skillnaden mellan mig och mina vänner och andra tjejkompisar, tillskillnad talar vi högt och brett om varandras svagheter och om känsliga ämnen som andra gärna sopar under mattan, i hopp om ett långvarigt lugn utan tjafs som de så fint kallar äkta vänskap. pytsan. man ska säga emot varandra, det har vi alltid gjort, och kanske därav alla rykten som säger att vi jämt är osams. jag och mina vänner. jag uppskattar folk som är uppriktiga.

jag ska fräscha till mig nu, för här blir inget gjort förutom att skriva bibeln om hur jag tycker att folk ska vara. ingen bryr sig fördmoligen. eller så kastade jag upp det i nyllet på någon. hoppas på det senare alternativet.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0