cypernhysteri!

Jag bryter sista-minten mönstret och skruttar runt här hemma tillsammans med Peter le Marc och plockar ihop diverse saker som skall få äran att följa med till cypern. Vi kommer bra överens jag och Le Marc, det är bra det för idag är jag lite på vrångsidan. Gårdagen gjorde sitt liksom,  jatack,  det var  nära att jag inte fick uppleva cyperns hysteri nästa vecka pågrund av en liten dum sak som ett pass. I höstas konsumerade jag lite för mycket alkohol och tappade bort mitt pass, spärrande det och fann det två dagar senare, iochmed att jag inte skulle utomlands just då struntade jag i att spärra upp det förens det blev dags, och nu blev det dags, så jag ringde polisen och en tant som förmodligen vaknat på fel sida fräste i telefonen att det inte gick, utan att jag var tvungen att fixa ett nytt. WHHHHAAAATTT
på en vecka, med kristehimelsfärg emellan???!!!!! så mycket panik en människa kan uppleva. förhoppningsvis har det kommit in till polisstationen i trollhättan på måndagmorgon, annars får jag råna forex på landvetter för att köpa ett engångspass för 1100:- nejtack.. tack ska hanna ha iallafall som fick agera privatchaffis!

nu ska jag springa ut till torget för att överlämna ett fritidskort till mandis, sen ska moderjord & jag ut i affärer och köpa bra tillbehör till NAPA! Puss på er!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0