skjut mig!

Jaa, huruvida bra bil jag kör beror ju på vem ni frågar. Frågar ni mig, nemas problemas - KÖRKORT, frågar ni den lilla knutten som jag igår spenderade 35min i samma bil som med syfte att genomföra en såkallad "lilla uppkörning" så skulle han nog inte svara, utan snarare ifrågasätta om, ursäkta mig, NÄR jag har tänkt mig att lära mig vilket håll höger respektive vänster ligger åt. Åh, strunsnack.

Västervik var bra ihelgen. Och påtal om bilkörning härjade jag riktigt ordentligt de hela 36 milen hem. Jag fightades med hastighets-kameror och diverse andra frustrerande ting som stod i min väg. Men hem kom jag, riktigt snyggt! Väl hemma vart det måttligt snyggt då min käre sambo lekt leker där reglerna var ungefär följande: "låt oss slå ner lägenhetens stora dyra krukor och förstör linns stora victoria secrets påse som hon håller så varmt om hjärtat" det hade lekts rejält.. men efter en timmas surande och två duschar senare hade jag taggat ner och fann njutningen att äntligen vara hemma :-) som grädde på moset kom min lilla goding med ett kilo godis att fresta mig med, sött ska sött ha tänkte Erik!

Skolan och allt där som hör till är en dimma, vill inte prata, vill inte nämna, vill inte skriva om det.
SJUKT vad lärarna hetsar. Det där prov-schemat lärarna sägs ha i kafferummet..? Uppbränt?
Inga sammarbetsvilliga lärare här inte.

Nu ska jag och Herr Nordmark besöka hemmakväll för en STOR godispåse!
Välförtjänat i dessa tider, inte sant?

Morsning!

 /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0