Tick ...tack ?

Det har kommit till min kännedom att vi endast har 12 st skoldagar kvar ( tror jag) vilket är exakt samma antal som kvarstående prov som jag också har, hur i helvete tänkte nån då? baaah, pyttsan och stamp med sandalen! Ännu värre för mig är att jag för tillfället har stuvat ned mitt liv i lidell kassar och det verkar som om jag kommer få bo där ett par dar. Och som grädde på moset har jag precis diskat allt porslin som finns i hushållet och städat toaletten, nu ska jag ta en "pause" och sätta mig med en religionuppgift. Fifan vad jag både längtar och inte längtar tills studenten, bävar liksom inte för de sista pluggtimmarna som är återstående. Men med lite posetivt tänkande ska det nog gå, jag menar, solen skiner ju .. Jag är frisk, och det är inte krig i Sverige ....



/Al

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0