Hänt i veckan.


Denhär katten ser jag nog varje dag. Jag har sett den så många gånger att jag tog med kameran och tog kort på den.
Psykiskt äckliga katta!





Jordgubbar jag tjatade till mig trots att pontus egentligen tycker 50 spänn per ask är för dyrt. Dom va inte ens så söta och goda som dom ser ut, men jag åt och njöt.





De flesta som känner mig vet att jag köper på mig godis dagligen, det har blivit så mycket liggande på senare tid( vilket är mycket ovanligt eftersom jag inte är ett fan av "spar han har") men i alla fall så har jag nu fått ett eget godisskåp vilket i skrivandet stund innehåller exakt 5,3 kg godis.



Och här  ligger jag för det mesta och kanske större delen av min tid , beklagar mig, tänker  och kikar över till Zmoons hus. Pausar från läxor, sover, vilar är bakis titt som tätt och deltar i andra trevliga tillställningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0