gurka vs. godis

Åh! Jag önskar att jag hade ett likadant godisskåp som Alexandra, fyllt av sött och härliga ting! Dessvärre har jag inte det, och sitter istället och knaprar på ett gurka.. What a life.

Hursomhelst,
idag har jag varit duktig precis som igår, fast idag har de goda insatserna inte legat på läxläsning eller andra helvetessaker som skolan lurar på oss. Nej, idag har jag tagit ut mig rejält på spinningscykeln tillsammans med Alva och Kajsa! Finns inte ord för hur hurtiga och duktiga vi är.. nooooope. Imorgon far jag iväg på halkörning, kan gå lite hur som helst då jag gärna har plattan i mattan ;) Uppkörning och teorin kommer jag fördmoligen skjuta upp då tiden inte räcker till för alla äventyr slash bravader jag skall utsätta min stackars kropp för!

OCH JUST DET, idag fick jag ett jobb. Ett till. Eller snarare, jag blev befodrad.
Någon som letar efter  mig i sommar så kommer ni att finna mig i receptionen på Quality hotel.
SUCKS, älskar mitt förra jobb......................

Puss på er!
(MAMMA RING MIG 18.05 IMORGON OCH SE OM JAG FORTFARANDE LEVER.)


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0