drogmissbrukare och ännu en klänning

Jaa gott folk, jag&mormor har idag visat  upp våra finfina nyllen runt omkring på siba hela eftermiddagen, och dagen till ära fick jag köpt en studentklänning.  Min tredje sådan. Innan siba-besöket lyssnade jag på en fd. missbrukare i cirkus 4 timmar på körskolan, vilken stolle. Efter att  nu ha gått runt här i lägenheten och sysselsätt mig med, tja, ingenting.. hm? återstår bara det värsta, plugggggg. MEN, måste lätta lite på stämningen genom att berätta att jag först idag fick fjärillar i magen! Av just plugg, för jag insåg att SP3SP bara har 4saker kvar att åstadkomma innan vi är finito. Studenten och allt därtill är skapligt nära nu kära vänner! GÖTT.

Puss på er!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0