allt.

Det är jobbigt att vara stark när det hela tiden blåser motvind.

Jag hade aldrig trott att jag skulle sättas på prov likt det jag gör just nu. Ibland får jag sån lust att bara lägga ner allt, samtidigt som det vore så svagt att falla på mållinjen. Ynka två veckor, två veckor med ett schema som lider av översvämning och kaos. Precis som jag just nu. Folk blir besökta av tankespöken som jag önska jag kunde sortera bort, liksom all fixering. Det är också jobb, och ett körkort.

Jag går i ide.
Vi ses på Cypern.

/L

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja, det vore vekrligen surt att snubbla på mållinjen nu. jobbigt för dig att ha körkortet samtidigt! usch, jag tyckte det var jobbigt bara i våras, måste vara ännu värre nu. jag har ingen pojkvän längre, det känns också jävligt olägligt just nu.

2009-05-11 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0