Waste of time

Fast ändå inte, jag sitter i skolan och avnjuter/utväntar en håltimma fram tills 10.00. Är väl egentligen mitt eget fel då jag på senare tid blivit mattegeni och inte längre behöver 1 timma på mig för att skriva prov. Jupp jag har precis avklarat ett nytt matteprov som varje tisdag. Matte B är ingen konst om man lägger manken till, tänk om jag bara insett det förra året istället för att sitta och titta på klockan stup i kvarten och prata bort tiden då jag egentligen borde räknat av matten med mina klassisar, fast å andra sidan var det ingen utav dom som räknade då heller ..


Inatt var det snöstorm ute och jag kunde inte sova, det var alldeles för varmt under täcket och kuddarna var på tok för knöliga nivet, till råga på detta så vaknade jag ( jag sov nog nån timma i alla fall) med världens ryggskott, åh en sån dag. Skönt att den snart är över i alla fall, när skolan slutar 11.00 ska jag hem till mormor och avlasta lite gnäll.
 



/ alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänka sig att du kom på de. du e smart i matte! så satsa:)

2009-03-27 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0