Vinnarskallar


Någonting som jag absolut inte förstår mig på är sport, varken att titta på eller utföra. Jag brukar skylla på att svettas inte riktigt är min grej, fastän egentligen beror det nog på mitt otroligt dåliga sinne för att förlora.  Eller vafan, helt ärligt jag är LAT !!! jag hatar att sporta, jag hatar att få blodsmak i munnen, känningar av träningsverk tycker jag är pest och pina, att jobba i grupp för att ingå i något som kallas "team-work" får jag nog av  i alla skolarbeten OCH jag tycker det är idiotiskt för att inte säga pinsamt att jaga något så meningslöst som en boll.  Antar att det är mannens sätt att ge utlopp för sina jaktinstinkter som aldrig riktigt försvann sedan neandertalartiden.  MEN visst kan man alltid hitta små guldkorn inom alla kategorier, som tex fotot här nedan. Helt fantastisk bild tagen utav Sandra Hansson. Jag undrar om hon delar mina uppfattningar om sport? 



                                                                            Foto : Sandra Hansson                                              


/Alexandra*
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0