Min bror & jag

Drömde om min bror inatt, och det var på tiden för honom har jag nästan glömt! Lite läskigt med tanke på att vi krigat i samma hus i hela våra liv, kämpat om den sista oboyen ett x antal gånger och agerat slagskämpar för att vinna tvdossans hjärta och därmed ha fullmakt över tvn många, mååånga gånger! Men vipps där dök han upp i mina drömmar och plötsligt utsattes mina saknar-nerver för ett otroligt arbetspass. Min bror, Joel, befinner sig i Australien sedan 5 månader tillbaka och skall tydligen inte komma hem förens i juli. Han tycks inte gilla sverige, huh? Mycket förstårligt, men nu saknar jag honom och skulle mer än gärna vilja ha honom tillbaka. Skall mejla honom senare tror jag, om han fortfarande har ork till att öppna sin inkorg då mamma och pappa skapat en enorm översvämning där, bra dem mår. Haha.. freakzzzzz.

Snart har jag även en mobil igen, då får ni ringa mig hur mycket ni vill!
Än så länge får ni hålla ut. Speciellt Alexandra.

Puss på er!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0