tysktalande timmy och linn

Vaknande upp för någon halvtimma sen av något slags terrordåd från min mobiltelefon, som inte alls samtyckte sig med mitt behov att sova bort förmiddaggarna. Timmy låg bakom detta, förövrigt. Så nu är jag uppe, halv tio! Efter att ha satt på en kopp te och tvättat ansiktet skickade jag ivrigt iväg ett sms till min pojkvän med följande text:
"ge förslag vad jag kan hitta på idag!!!!" 
Vilken påhittare! Inte konstigt att jag älskar honom så mycket som jag gör! Haha detta fick jag till svar:
"God morgon min skatt! Du kan träna, lämna in cykeln, ta en skön proemnad, läsa bloggar, överrraska erik, ligga i soffan, leka med en kompis, fika, kolla på en film, onanera, läsa en bok, baka, bada, eller helt enkelt bara lata dig :)"

Haha opps.. Hursomhelst, lämna in cykeln måste jag göra för att undivka ett tredje världskrig mellan mig och far. Jag får nog börja där, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0