There is no to morrow

Tycker synd om min kära vännina som ska upp och jobba trots att det är helg, vad ska jag säga ? been there done that. Men inte ikväll, för min del  vankas det 70tal här hemma med Magnus Uggla i högtalarna, rödvin och.... facebook?? Man får ju underhålla sig själv på bästa sätt tills pojkvän och company anländer. Redan nu när jag bara tagit några klunkar utav  La Chasse (enda goda rödvinet enligt mina smaklökar) så känner jag hur tyngden i huvet kommer smygande. Vet att morgondagen inte alls kommer vara specielt rolig redan nu, men de är ett senare problem.  Linn jag lovar att skicka godmorgon sms till dig, det är väl ungefär vid 5-tiden jag ska trilla ut i köket och ta min bakistablett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

u didnt:((

2009-03-15 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0