SVART MELLANMJÖLK

Så länge jag kan minnas har jag druckit cirka ett mjölkpaket om dagen, det är någonting med mjölk och mig alltså .. När jag var liten bytte jag alltid happymealcolan på mcdonalds mot mjölk och jag skålade i mjölk på nyår fram tills mogen ålder. Man kan nog nästan säga att jag är mjölkoholist, fram tills idag då beroendet visat sina konsekvenser vilket  har tvingat mig byta ut det gröna mellanmjölkspaketet mot laktosfrimjölk. - Tyvärr.

Men nu läste jag precis att inatt kommer det producerat exakt 2 miljoner svarta mjölkpaket i mellanmjölksform, skälet var nån slags välgörenhet jag inte brydde mig så mycket om , men själva grejen med svart mjölk tyckte jag lät coolt så imorn lägger jag min nykter mjölkoholist-vana åt sidan och står först på ica med ett eget exemplar!  ( Dom har även fått in svensk gurka på ica, men som ni vet, smakar det så kostar det. )


/ Alexandra

Kommentarer
Postat av: joakim

mjölk är helt enkelt livets dryck, så är det bara

2009-03-19 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0