piggelin, täcke & alvedon

Tydligen har hela finlands befolkning bestämt sig för att hembesöka mitt ansikte inatt, varför alla väljer att komma på en och samma gång vet jag inte, men misstänker att det har med min rinnande näsa, knappt prat-möjliga röst och den ettriga febern att göra. Eller så handlar det om hormoner, som vanligt.. Orkar inte bry mig men hoppas de väljer att knallra hem så snart som möjligt, för att se ut som en prickekorv i ansiktet är varken kul eller okej. Som sagt, sjuk är jag och inte lite. Så några få saker jag bör undvika idag är väl att gå till skolan, träna och vistas bland folk. Inget av det har jag tänkt att göra, skööönt. Det jag däremot BÖR göra är följande: vila, leta lite fakta om svenska arbetet, missbruka alvedon, smsbomba min pojkvän, sola och kanske bädda. Nu skall jag sjukanmäla mig till fröken Öberg och sedan leta föda i skafferierna. Tänk på mig idag för jag mår inte bra!

Puss på er!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0