No mercy

Denna morgon hade jag bokat in ett välbehövligt möte hos min hudterapeut. Denna helvetiska behandling är allt annat än njutning och lyx, Ingrid är hänsynslös när det kommer till att klämma hål på både det synliga och osynliga som döljer sig i huden. Fingerfärdig som bara den lämnar hon inte mitt ansikte förän det går ton i ton med torgets rödljus. Men känslan efter är däremot underbar. REN! nu är jag helt ren i min hud och trots att jag just nu går runt med väl synliga röda prickar i hela ansiktet så vet jag att när dom försvinner så mår min hud bra. OCh ännu bättre är att lämna kliniken med vetskapen om att det nu dörjer 5 veckor innan jag måste pallra mig dit igen. Bra gjort av mig!



/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0