mys framför svett

Idag hade jag tänkt att lyfta röven från soffan, släppa taget om glasspaketet och pallra mig iväg till gymmet. Tja, gick precis lika dåligt som det brukar göra. Inte alls befinner jag mig på motionspalatset, istället springer jag runt som en gam och letar desperat efter snasket som Erik köpte igår och GÖMDE innan han gick till jobbet! Hur kan han göra så mot mig?! Antar att detta är straffet för alla mina falska löften angående tränandet.. Det är bara att konstatera, jag hatar att träna och jag ääälskar att käka. Därmed sätter vi punkt för mig icke-aktiva liv. Baaaaaad.

/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

mat är bättre än träning, så är det ;)

2009-03-12 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0