little credit, little credit..

All she ever wanted was a little credit! Haaaaaaaaaaaaaallåååååå.. nu behöver jag pengar, i mängder. Orsaken? Jag ranglar runt på tok för mycket ute på nätet för att leta läckerbitar, fresta mig själv till döds och sedan gråta mig till sömns med min urfattiga garderob i baktankarna. Och som vanligt har csn varit elak mot mig ännu en gång och jag h-a-t-a-r det. Csn hetsar i samma tempo som min morfar just nu, de borde definitivt  lugna ner sig lite. Jag har gått i skolan hela mitt liv och tycker det är mer än okej att ta en sovmorgon då och då. Tydligen inte.. På fredag är det iafl klirr i kassan och då blir det varning på stan med Alexandra och Robin. Sen är det bara att börja nedräkningen tills 15april, då är det verkligen KLIRRRRRR i kassan! Lön är det bästa som finns, även om den inte täcker alla mina behov. Sedan borde jag även ta mig i kragen och se över mina alltmer farliga matvanor, inom kort rullar jag fram.. Då får ni mer än gärna spela boll med mig, speciellt Alexandra som gillar boll!

/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0