kurrera mig!

Förlåt att jag stör, men.. om jag inte är helt sinnesförvirrad har jag för mig att det bara var en knappt vecka sedan jag och min blonda kompis patrikzzzzzzon satt och diskuterade hur skönt det hade varit att få vara sjuk, for real, dödssjuk fast ändå inte, ligga hemma utan dåligt samvete och bli ompysslad. Då är min första fråga, hur dumma i huvudet var vi vid detta tillfälle och hade hjärnan förflyttat sig till en annan kroppsdel eller vad stod på? Nu är den på rätt plats iallafall, för det här suger mycket mycket. Min andra fråga är var den här såkallade ompysslaren befinner sig? Så vitt jag vet är jag ensam? Erik tycks se något roligt i det här och tror förmodligen att jag är den nöjdaste i världen över att få vara hemma.

Maaaammaaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0