Linn rädda mig!


Inatt har jag inte kunnat sova över huvudtaget, det började med att jag trampa på en jäkla studiolampa inatt när jag skulle gå upp och kissa, fick ett stort jävla blodigt sår på foten och sen låg jag och vridde och vände mig fram tills 6.00 då steg jag upp. Den här dagen började usel så nu sitter jag här och väntar på en vändpunkt vilket borde komma när som helst, närmare bestämt 5 minuter då Linn står på tröskeln eftersom vi i vanlig ordning tar sällis till skolan precis osm de senaste 12 åren , och jag litar stint på att denhär stunden idag som alla andra kommer få upp mitt humör några steg eftersom vi brukar ha våra förtroliga samtal om diverse just på morgonen som en bra start, är väldigt mottaglig för skvaller då hehe, eftersom jag räknar med att hon är minst 5 minuter sen så läser jag om blondinbellas morgon medan jag väntar. Säga vad man vill men jag gillar den tjejen ganska mycket numera.



/ Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0