Ett kli(ck)pp!

Har länge velat köpa mig en ordentligt bra kompaktkamera men virrat runt i kameraskogen utan att riktigt hitta rätt. Så jag rådfrågade min kamerakunnige vän och fotograf om vilken kamera som passar Alexandra och hennes krav bäst? Efter en kortare kameralektion kom vi fram till att jag borde köpa mig en Panasonic kompaktkamera ur Lumix-serien. Hela kalaset skulle gå på runt 3000 spänn vilket fick fram farbror Joakim i mig och mina rätt så tomma fickor. Åkte i alla fall till Siba för att titta på kameran.Och jag kan inte minnas när jag någonsin haft sån tur men eftersom det endast fanns 1 exemplar kvar utav just den kameran jag sökte så fick jag den 1000 kr billigare. En riktigt bra affär som inbringade mycket gott humör! och nu ska även jag äta makaroner och köttbullar som Linn gjorde, fast vegetariska då, eftersom jag inte äter kött ( utan några som helst moraliska skäl). Sen blir det bio med pojkvän.

/ Alexandra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0