skogens mirakel

Jaaa, nu har jag och alot of kidzzz varit ute i skogen och lekt skogsmullar alt. jägare slash scouter. Kastat kottar, plockat bort skräp och annat skojsigt man gör ute bland ekar och granar. Under promenadens gång ringde även  mors mobil och nu skall jag tydligen få en lilla syster.. jaa.. ni hörde rätt, fast på 12 år. Moderjord är en väldigt snäll kvinna måste jag säga. Visserligen är det bara några helger i månaden, men storasyster har jag aldrig varit så det skall bli intressant.

Idag har jag, förutom vandrat i skogen, lagat tacopaj till mina småkusiner som våldgästat oss under natten och om nån timma skall jag bege mig ner till stan igen till mitt egna hem, så att säga. Ikväll skall jag hetsplugga som bara den, samtidigt som jag förmodligen kommer spy framför datorn en eller två gånger. Jag är så trööööööööött på det. Kan lärarna sluta hetsa? jag är en njutningmänniskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kiiiiiiisssya
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0