Jaha, då vet vi det. Japanerna är lika små som de ser ut

Jaa gott folk! Nu är jag äntligen hemma efter ett slavpass på hotellet där jag bland annat rusat in på herrtoaletten för att i nästa sekund se en naken japan och dess japanska lille vän, efteråt spydde jag och illamående kvarstår, trots att incidenten skedde tidigt imorses. Jag vill helst inte tala om det och en fingerfärdig psykolog kommer att bli ett måste i min kamp mot obehaliga syner vid stängda ögonlock och hemska mardrömmar om nätterna. Let's rehab begin!!!

Igår härjade jag och moderjord runt på siba, köpte en till studentklänning så nu har jag två, om jag spiller vill säga.. he he. Nej så illa skall det inte bli, men trivdes inte till fullo i den första jag köpte. Mest pågrund utav att den var vit, och jag hatar färgen vitt och dess tendens att få mig att se ut som casper eller liknande. Nåväl, blont och vitt hör inte ihop enligt mig så en beige fick det bli, om nu det är så mycket bättre. Efter härjandet på siba gick jag med mina föräldrar ut för att äta, mötte sedan upp Erik och Hanna för lite biotime. Imorses ringde klockan punkligt precis vid fem som vanligt, och innan jag far iväg till jobbet han jag även i stora drag bryta några tår på foten, var ungefär så det kändes. Men nu är de små rackarna återställda och mår alldeles utmärkt.

FÖRRESTEN! jojjebojjesnojje svarade på mitt mail häromdagen, och jag grät nästan av lycka. Patetiskt men sant! Han är så saknad så det snart börjar bli löjligt..



number two, the brother of mine :) sugen på att åka utomlands nu.. FEM YNKA KVAR!

Puss på er!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0