Kör hårt, och snabbt!

Jaa, en rad olika åkommor har ju drabbat mig de senaste, men nu tycks jag se ljuset i tunneln igen och känner mig riktigt pigg igen! Har drabbats av magsmärtor, feber, förskyldningar hit och dit, allmän nedstämdhet osvosv. Men som sagt, back on track är jag igen, som aldrig förr! Idag far jag till Falköping i en hejdundrandesfart då det är just jag som sitter bakom ratten, då brukar det gå undan och idag skall inte bli något undantag. Fort skall det gå. Kom på mig själv i lördags när jag körde hem från Lidköping att jag låg i 130 på 90 väg, men med två sovandes föräldrar kan inget hindra mig, muhaha.. Nu ska jag klä och vackra mig sedan blir det varning på stan fast i bilen, ingen bilkörning utan Uggla. Då dör jag. Puss på er!

SATC2, maj 2010

en lång väntan..

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0