Urk!

I morses vakna jag absolut på rätt sida, solen sken in genom springan i persienen och jag var inte det minsta trött fastän klockan inte va mer än runt 8-snåret. Jag och Pontus bestämde oss för att ta en tur till kusten, ni vet så sådär spontant när man bara känner att det här blir en bra dag! Nu en timma senare är det alldeles grådassigt och mulet ute, och mitt humör har väl sjunkigt i samma takt som molen täpper till himlen. Att Pontus bror sitter och hånar mina planer om att ligga på en klippa och sola har en väldigt stor inverkan som gör mig ännu mer förbannad, så jag har bestämt att det nog blir en dålig dag. - I skolan. åhh Trååk!

Men kate är snygg i alla fall!



/ Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0