kurrr...

Hörrenini, banne den själ som upprepar skolgång på lördagar igen, det var en idiotisk idé och alldeles meningslös. Nåja, nu är det närmare fem dagar sedan så jag borde nog tagga ner, på väg men jag släppert iiicke. Det är tur för skolan att det är valborg imorgon så vi får möjlighet till att pusta ut, dricka oss redlösa och återigen pusta ut.. Skolan är som jobbigast nu även om man försöker blunda, men känns som det inte riktigt är tid för det nu. Hursomhelst, redlös full är jag nog den enda som inte skall bli imorgon för jag ska tagga inför 35mils bilkörning till östkusten, närmare bestämt västervik. Vi far på fredag morgon och jag hoppas innerligt att fågeln viskade rätt i mitt öra angående jämförelsen mellan smögen och västervik, tydligen skall staden vara östkustens svar på smögen. Och det vore inte alls dumt, så bikinin får ta plats i resväskan. Vad jag ska göra där var en bra fråga, heeeeeeh.. elr inte så, jag och mina fäder skall hälsa på min storebror och hans flickvän som bosatt sig där av okänd anledning? Vänersborg är ju grejen liksom? Eller? nääääää...

Förörvrigt är jag väldigt mätt, Erik tagga inför sin fotbollsmatch med hundra kilo pasta och likaså jag. För jag ska ju spela match menar jag.. Herre stackars mage.

Även märkt att vi är bowtaa-kassa på att lägga upp bilder här, varför?
jag vet inte..
men det skall bli ändring, i sinom tid.. he he he.
PUSS PÅ ER!
/L

Kommentarer
Postat av: Matilda

västervik är fint! :) typ det närmaste vi kommer kusten, en timme bort. fast vi har ju kolmården och bråviken nära...heh...om det är något att jämför med.

2009-04-29 @ 19:09:12
Postat av: Anonym

whaat? är det så nära norrköping? hade jag inte en blekaste om.. ni är inga lyckostar som oss med enbart några mil till västkusten, de är gött!

2009-04-29 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0