Joel!

Har jag någonsin framstått så här desperat inför min storebror tidigare? Det här kallar jag verkligen för att svälja stolthet. Kunde inte låta bli att skicka iväg ett mejl till andra sidan jordklotet nä jag skymtade min saknade bror på kort från förr-förra somaren.. Jag saknar honom verkligen.

 

"Åh Joel!

Var precis inne på Emelies bilddagbok och snokade lite bland gamla kort, mestadels från eran student! Gud vad jag saknar dig nu Joel, jag vill bara ha hem dig! Trodde aldrig att det kunde bli så tomt, haha. Mitt körkort är på G nu så jag lovar att köra dig vart du vill när du kommer hem! Hur har du det egentligen? Lite måste du väl ändå längta hem? Önska så att du var hemma på min student, det kommer kännas tomt utan dig :( Det är vår här nu och svealand är underbart på våren, inte sant? Jag sätter mitt liv på att det är bättre än Australien ;) kooom heeem.."

 

Nu väntar jag på ett fint svar, där han skriver hur mycket han saknar mig.

 

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0