En samling nötter ...

Idag hade vi filosofi-seminarie och alla som känner mig  vet att jag älskar diskussioner i alla dess former framför allt när jag vet att jag alltid har rätt. Och om jag mot förmodan skulle ha fel nån enstaka gång skulle jag aldrig med min envishet erkänna detta. (Varav jag kan förstå att jag ibland kan ses som besserwisser) Hur som helst, att diskutera människors livsöde med bunt klasspolare som i dagens tillfället förvandlas till en samling nötter, lallare , eller what-so-ever  håller mig ännu i denna stund upprörd. Att min filosofilärare sen ignorerade mina försök att få säga några kloka ord ( Alexandra har nog pratat så det räcker för idag) gör mig ännu mer upprörd. Klartext:  Jag är upprörd helt enkelt och funderarar starkt på vem jag ska ta ut min besvikelse på idag så håll sig borta!

Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0