Vilket klipp!

Häromveckan tog jag mig själv i kragen och beställde tid hos frisören för att göra något åt mina alltmer slitna hårtestar. De senaste åren har jag varit alltför snål för att slänga ut  375 spänn på en klippning när allt som behövs finns hemma. (En sax och lite kreativ fingerfärdighet.) Men nu insåg även jag att någon profesionell borde få gå lös för att rädda det återstående av kvalitén på min ryamatta. 5 hg hår lättare och 375 kronor fattigare styrde jag stegen bort från min frisör med en ny fundering i tankarna.

Min frisör tipsa mig nämligen om en ny produkt från Bumble & Bumble . Ett slags revolutinerande torrshampoo vilket du pudrar i hårbotten och inte bara slipper fett hår utan får en helt ny hårfärg! Snacka om att shocka vännerna. Finns i färgerna blond,röd,svart och brunt. Den fungerar genom att efter aplication dra några tag med borsten genom håret och vips så har man en helt ny hårfärg. Vill man få tillbaka sin naturliga hårfärg är det bara att ställa sig i duschen så försvinner den. Helt plötsligt behöver man inte tveka längre över en vågad stilförändring samtidigt som man slipper hemska utväxter. Jag tycker det är en kul idé och den här produkten ska gladerligen få flytta in hemma i mitt badrumsskåp.


Priset ligger runt 230 :- 



/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0